+Poor baby

Idag var det dags för Youth Group i kyrkan vi är med i, så begav oss dit vid 7-tiden och träffade andra "ungdomar" (mest 12 åringar typ..) Var ganska tråkigt, får se om jag hinner *hrm* följa med dit igen :) Några kids från Fruitland, en stad typ 5-10min härifrån, var där också, och de åkte typ med en minibuss som inte ville starta när youth group var slut. Vandrade runt lite med några av tjejerna, när vi hör något jama. Kollar ner, och där sitter en genomdränkt svart liten kattunge! Springer in i kyrkan och hämtar en handduk och hämtar Lisa (my hostmom) som tar hand  om den. Ingen kunde ta med den hem, så nu sover den lille pojken inne i vårat badrum :) verligen huuur söt som helst, och han är min tills vi hittar ett nytt hem till honom :) Finns förresten inte en gnutta fett på honom, allt man känner är ben... Och päls..

Tyvärr inga bra bilder heller, men det kommer mer imorgon när jag kan fota honom i dagsljus :)

 

 

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback