+Stunts and grades!

Så, skolan hade idag parent-teacher-meeting, typ alla föräldrar gick till skolan och fick våra betyg osv, snackade med lärare och grejer. Straight A's here, förutom Zoology, vilket jag har D i... Och knappt det... 62% =Svaagt D... Vad händer här liksom? Jag hade B förra veckan...  Fick veta att det var för att jag bara hann med en enda fråga på en grej vi gjorde på en lektion med en vikarie... 7 frågor totalt, men Zoology här så fruktansvärt svårt när man inte fattar vad han snackar om för att man inte kan tillräckligt med engelska... Däremot är Mr. Barker förstående, och låter mig göra om den uppgiften, vilket kommer få mitt betyg upp till ett C :)

Och Zoology overall, jag ville verkligen inte ha den klassen ens, försökt att byta den men allt annat är fullt, så jag var tvungen.. Klassen handlar om typ kor och tjurar och alla delar i en ko, vilken kroppsdel som går till vilken typ av kött, hur kor och tjurar har sex osv... Liksom, jag kommer inte ha någon användning av det här i framtiden iallafall... AND IM STUCK WITH IT THE WHOLE YEAR!

Och gissa vad vi ska göra imorgon...

Jo, dra ut till någon bondgård här, och sticka in handen i en ko... Genom the vagina, aaaall the way up så vi har deras svans vid axeln typ... Kommer lukta skiiitäckligt de sista lektionerna imorgon, dessutom har jag inte tid att gå hem och duscha innan vi ska iväg på JV-game... HUR GROSS ÄR INTE DET?! Alltså jag kommer dö :( Om man itne gör det får man ett F i den klassen = raka vägen hem till Sverige... Alltså fatta hur sjukt det är, ja gmåste köra upp armen i en kossa för att få stanna i USA... THANKS guys...

Bild från träningen i måndags, Dalton och Emma kör partnerstunts, Tucker spots och Jake... kollar på... eller något..




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback