+April fool's dau

Shit vad jag hatar April Fools day (Första April). Brian och Melissa lyckades inte lura mig däremot :) Brian gjorde något med min dörr, men hörde när han gjorde det imorse, så var medveten om det. Melissa hade ställt en hink med vatten på dörren till badrummet, men katterna hade redan spillt ut det när jag gick upp imorse, sen hade hon också satt plast över toasitsen, men det såg jag med en gång. Hon hade dessutom satt lotion på toaringen, men det såg jag också... Senare hade brian försökt göra en fälla i mitt rum igen, men den upptäckte jag i tid också, och när jag hade duschat hade han satt plast över dörröppningen (som han trodde jag skulle gå in i), men jag hörde honom när han gjorde det så var medveten om det också :) Kan ju säga att jag är van vid det här laget... I Know what they are thinking ;)

Förövrigt var det ju desertauction i kyrkan idag, så de kom hem med massor av cupcakes och pajer och tårtor :) LOVE LIFE!

Får dessutom se om jag går till skolan imorgon, fortfarande oklart. Troligtvis gör jag det iallafall :)

Bilder från veckan kommer någon annan dag (igen) för jag pallar inte nu :)

Godnatt!




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback