+Double pink eye

Bilder.kommer.senare... Double Pink eye, har det i båda ögonen nu... Ååh pallar inte ha det här just nu.. Var hos doktorn imorse, och fick medicin och grejer. Inget smink på 10 dagar (I can live with that) så himla glad att det inte var 14 dagar bara, eftersom det är prom då... Måste iallafall slänga allt smink jag använde i fredags, så mascaran och foundationen ska bort... Måste åka och köpa nytt nu, yay me! Får itne gå till kyrkan imorgon, vilket jag faktist hade sett fram emot eftersom det är desert-auction imorgon.. Alltså massa underbara människor som har bakat massa goda tårtor och grejer, som man får köpa.. FML... Men mina underbara värdfamilj sa att dom ska köpa några till mig :) They better keep their word ;) Måndag får vi se om jag kommer gå till skolan, läkaren sa att om det inte kommer massa klet ur ögonen så kan jag gå :) Har varit riktigt bra idag redan, även fast jag vaknade och inte kunde öppna något av ögonen... Får se hur det är imorgon... Nu hade jag tänkt sova, men först kolla ett avsnitt av Lyckan i L.A. online, chao! PS. Har fått en blåtira över ena ögat, pga the pink eye. Svullet och grejer...



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback