+Everything happens for a reason

Hade the SAT idag, som alla Juniors i Idaho (vet inte med andra stater..) måste ta. Gick väl helt okej tror jag :) Essayn var definitivt min starka sida, vi skulle skriva om ifall människor kontrolerade vad som händer dem eller om det bara är tur. Började uppsatsen med "Everything happens for a reason, whether its luck or not" och orden bara rann ur mig. Vi hade 25min att skriva uppsatsen på. Skrev det allra sista ordet när de sa "the time is over", kände mig skitgrym!

Sedan var det ytterligare 7 sections som var 25min långa, sedan två sections på 20min och en section på 10min.

Vi hade tre pauser totalt, två st på 5min vardera, och en lite längre som vi fick frukost på... Vi fick inte prata under hela tiden, inte ens under pauserna, lärarna skrek på oss, haha :) Satt inne i gymmet, som var våran testsal, mellan kl 8.30 och 13.10, utan att prata överhuvudtaget, kul liksom :)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback