+Frågor!

Viktoria: Kommer du från Skövde egentligen? :o Bloglovinbyte? :D

Svar: Jag kommer från Tibro, men tränar med Skövde Duchess :)

visst! :)

 

Moa: 

Du kommer hem till sverige 5 juni. Då har du väl inte sommarlov än? Ska du gå i skolan de sista dagarna i sverige innan sommarlovet eller tar du sommarlov innan? svara i ett inlägg tnks!

Svar: Jag har studieuppehåll hela läsåret, så får sommarlov direkt när jag kommer hem :) Men jag ska ändå till skolan några dagar och hälsa på alla kompisar, och också träffa min nya klass :) Har inte bestämt mig vilka dagar jag ska till skolan dock, eller hur många :) Vi får se med det, kommer nog bara bli lite spontant ;)

 

Har ni fler frågor är det bara att fråga!




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback