+Guys in baseballclothes..

Okej, måste meddela att jag har haft en grym dag! Efter skolan när jag stod och väntade på Melissa vid hennes bil i solan såg jag Dave i sina Baseballkläder, eftersom han hade match, och han vinkade till mig att jag skulle komma dit. Så gick dit till honom och han sa "I even dressed up to ask you to prom, so would you like to go to Prom with me?" Har ju nämnt tidigare att jag tycker baseballkläder är så himla snyggt på killar, och har även berättat det för honom. Så ja, vi stod där i solen, han i sina baseballkläder, jag utan smink, och han frågade mig till prom! Svarade "I would love to!" Så nu ska vi på prom tillsammans, for sure! Dags att börja planera allting, måste köpa boutoniere (såndär blomma dom har i bröstfickan), bestämma vilka vi ska äta middag med, har fått inbjudningar av två olika par, Jule och Dalton (tyska tjejen och hennes cheer-kille) och Cara och hennes pojkvän (en tjej jag gick på bio med en gång i höstas). Lutar mest åt Jule och Dalton däremot :) Men vi får se ;) Ska nog göra något innan också, men vi får se vad det blir ;) Nu ska jag iallafall sova, good friday imorgon (långfredagen) så ingen skola :) Ska kolla på In Time innan jag somnar däremot :)



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback