+Bball, cheer and wrestling

Så igår hade vi en "speciell" dag i skolan, massor av saker som var på gång! Först var det Senior Project, så vi gick AM-Assembly schedule, vilket betyder att vi hade fem minuter kortare klasser och en hel timmes lunch. Eftersom jag inte har Senior Project, och jag har release 4th period satt jag alltså där med rast i två timmar.. Svinkul... Sen efter lunch iallafall gick vi till våran 5th period, som är US History för mig, och därifrån gick vi direkt till gymmet där det var en tävling som heter Poetry Out Loud. Bara 6 st som tävlade, och min värdsyster Melissa var en av dem. De skulle memorera 2 poems var, och läsa dem inför hela skolan. Melissa vann iaf, så hon ska tävla i Regionals nu på Lördag. Kan dock inte följa med henne eftersom jag har match...

Efter PoetryOutLoud gick vi till våran 6th period, men blev typ utkallad igen efter 10min av våran cheer-coach, då alla Varsitycheerleaders skulle byta om och värma upp. Så gjorde vi det, för vid 2 börade en Wrestling-tournament mot Parma, och hela skolan var såklart där och kollade eftersom det fortfarande var under skoltid. Vi cheerleaders hade uppvisning runt halv tre.

 Filmen längst ner är från våran uppvisning under the wrestling tournament.

 
 
 



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback