+District champions!

Haha sjukt grym match! WE BEAT THEM, PILGRIMS, WE R DISTRICT CHAMPIONS! Movin on to state now! :) Så himla härlig känsla, slog Cole Valley med 6 poäng! 82-76! GRYMT! GAH!

Inte nog med det, träffade en skitsnygg kille från Vallivue High School också, så efter matchen frågade jag honom om han hade papper och penna, han svarade "No, but I have my phone" ;) Haha så skrev in mitt nummer i hans telefon, sen när vi satt på bussen kom jag på att jag skrev fel nummer... Ville typ döda mig själv! Men så kom jag på att Emma hade fått numret till någon annan kille där, så hon fixade allt mig, så nu ska den killen ge "min kille" mitt riktiga nummer ;)

Sen när vi satt på bussen för att åka hem startade inte våran buss, så vi satt där i typ en halvtimme, och basketkillarnas buss var på väg till oss så vi kunde tränga ihop oss allihopa i en buss, men vi fick igång den till slut :)

Så nu ligger jag i sängen och taggar upp inför min första softball-practice imorgon! Excited! Blir det direkt efter skolan imorgon, sen efter det har jag cheerpractie, så kommer väl hem runt 8... KUL!

 
 
 
 



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback