+Step aside for the Pilgrim pride

Så idag var det gameday igen, Pilgrims VS: Melba @Vallivue High School i Caldwell :) Riktigt viktig match, eftersom om vi vann idag går vi vidare till matchen om etta och tvåa i District, och den matchen spelar egentligen ingen roll eftersom både ettan och tvåan går tll State :) Om vi förlorade skulle vi behöva vinna typ 4 matcher till bara för att komma till state.. WE BEAT THEM! Pilgrimerna dödade mustangerna så stort! Alla matcher mot Melba har alltid varit riktigt tajta, men nu slog vi dem med 14 poäng! Sjukt härligt :)

Så eftersom det var en viktig match, kände jag att jag behövde en ny rosett! Så igår kväll gjorde jag typ fyra st olika :) Hade en av de nya rosetterna på matchen idag, en mörkblå rosett med blåa och röda flammor på :) Massa kommentarer fick jag, och typ 5 tjejer som vill köpa en sån nu cokså... Time to work!

Nu iallafall ligger jag i sängen och täntke kolla på Harry Potter, och imorgon blir det kyrkan på morgonen, och sen till Ontario och köps Softballgrejer! :) Sjukt excited chey här!




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback