+Weekend of a cheerleader

Så i helgen har vi haft bortamatch, i Burley. Girls basketball District-match mot Malad City, tråkigt nog förlorade dom... Plus att jag sträckte mig... Gah! Iallafall, vi åkte till matchen med baskettjejerna, och de stannade på Valley High School för att värma upp lite, och den skolan låg verkligen mitt ute i ingenstans... Såg inte ett enda hus i närheten, det enda jag såg var en hage med hästar i precis bredvid skolan... Vi (alla fem) cheerleaders gick till deras wrestling-room och tränade lite, och vi gjorde klart våran Sideline-cheer till District, som är om typ 2 veckor? Skönt att vara först med att kunna den iallafall ;)

Sen efter matchen åkte vi med skolvanen tillbaka, men vi stannade på Pizza Hut och åt pizza också :) När vi kom tillbaka åkte jag med Liz och Ashley till Whytnee, där vi skulle ha team-bonding igen, dock kunde typ ingen komma, så det var vi tre, whytnee och Hannah.. Men kul var det ändå :) Somnade på golvet... :) Vi kollaade på Fired Up, och sa "Oooh, that is so Nick! That is Tucker! And that is defenitly Dalton! NICK AND DAVE!" Så for your information, Nick, Tucker och Dalton är cheerleaders, och Dave är Nicks bästa kompis plus Whytnees pojkvän :) Haha grymt kul hade vi! Efter det kollade vi på The Proposal, åt pizza, och sedan började vi kolla på Pinapple Express, men vi tuppade av efter typ 10 min...

När vi vaknade imorse började vi kolla på Pineapple Express igen, men var tvungen att dra vid typ 10.15, eftersom jag var tvungen att dra till kyrkan. Så gick dit, sen efteråt var det familjefoto för kyrkan, och efter det åkte mina värdföräldrar till Boise, eftersom min vpappa sa operera knät imorgon. Dom åkte idag bara för att kunna ha lite egen tid tillsammans, eftersom det är Valentines Day på tisdag, plus att det är deras årsdag då också. Så vi barn är typ själva hemma någon dag nu :)

Iallafall, vi åkte till Walmart, dollar store och McDonalds nu på kvällen, köpte ett par shorts, bodylotion, läslampa, bodyspray och ett par träningsshorts :)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback