+Districts practice!

Har kört första träningen efter Nationals nu, vi började såklart med ändringarna i våran routine som vi ska ha till District som är 25e Februari :) Än sålänge har vi bara ändrat i dansen, och jag gillar det så mycket bättre nu! Mer formationsändringar, level-changes, osv :) Killarnas baskettoss är riktigt söt också ;)

 

Har förresten velat köpa en OnePiece ett tag nu, billigaste jag hittar är 788kr inkl. frakt... Någon som vet vart dom har billigare? Detta var på Ziperall.se. Får se när/om jag har pengar bara...Kommer inte bli den här månaden, nästa månad ska jag troligtvis försöka köpa en Prom-dress. sen om jag kommer med softball-laget (Ja, jag har funderat på att göra tryouts för det! :)) så kommer jag behöva köpa egen utrustning och sånt... Såååå vi får se...Vill iofs ha den innan District/state i cheerleading dock...

Ska dra och duscha nu iallafall, skriver imorgon eller något...




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback