+EOC osv.

Har varit en hem skt hektistk vecka måste jag säga! Vi kom ju hem i måndags kväll, och på Tisdagen började våra EOC-test (Typ som nationella, man tar testen i slutet av varje semester). Var också attendance finals, som man bara måste ta om man har missat mer än 3 dagar eller har mer än 6 tardies i en klass (6 förseningar). Grym som jag är behövde jag inte ta något attendance finals test :) Så i Tisdags var det EOC för English II, och så hade jag Woodshop den dagen också, men han hade inget prov i det, så vi jobbade bara vidare med våra projekt :) Onsdag var det dags för Art och Zoology. Kan ju bara säga att jag var så sjukt nervör för Zoologyprovet! GAH! Tror att 30% av betyget hängde på EOC-resultatet... Har ett B just nu, och fick faktist ett B på zoolgy-EOC också (81%!!!!) så kommer troligtvis sluta på ett B också, iochmed att det var min sista lektion ever! Kan inte fatta att jag har spenderat en semester i en College Sience class.... Nu är det iallafall slut med det! Nu väntar release 4th period istället :) Pretty Sweet ;) betyder alltså att jag kommer ha en och en halv timmes lunch  varje dag :)

Iallafall, sen på Torsdagen var det US. History och Math. Ingen aning om hur det gick i historyn, men i matten fick jag iallafall 100%, och i den klassen var 20% av EOC'n i betyget :) Har redan nu va 95%, så får se vart det här leder mig ;) Fredag hade vi bara en lektion, vilket jag har Yearbook i, och hon hade inte något test i den lektionen så jag gick till min History-lärare för att göra provet jag missade när jag var i Dallas :) Slutade sedan vid 10 :) Resten av dagarna har vi slutat vid 12 ungefär :)

Har inte cheerat alls den här veckan typ, förutom idag (Lördag). JVB spelade mot Ontario, sen spelade JVA och Varsity mot North Star :) Vi gjorde våran Nationals-dans och ramsa i halvtid, och i våra stunts blev jag och Emma "över" (vi saknade massa folk) så då kom jag på idén att vi skulle göra en thigh-stand lib, som vi har gjort i Sverige både på DM och RM :) Haha coacherna hade itne ens tänkt på att man kunde göra sånt ;) Och dom tyckte det var jättecoolt ;)

 

 



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback