+Fans in the stands, yell pilgrims!

Bara två dagar kvar nu! Hade sista träningen idag, måste säga att det gick riktigt bra! Vi har iallafall satt alla stunts och sånt, men det är så grymt mycket att komma ihåg! Inte som i Sverige då man har sina 2.30 att göra sitt program på, inklusive ramsa inne i programmet... Nej, här är det lång ramsa som ska vara ca en minut lång, som man sedan move into programstarten och kör sitt program på 1.30, vilket vi gör twice under helgen... Sedan en annan tid på dagen är det Fight song+ stunts, sen en annan tid igen är det sideline-cheer+stunts... Gah kommer ju knappt ihäg när det är vi gör vad... Så himla komplicerat alltihop.. Men det ska nog gå ändå! :)

Har jag sagt att vi tävlar i kategorin Small Coed Advanced High School? Lite annat än Senior Nybörjare i sverige haha..

Har iallafall börjat packa idag också. Kör på en liten rullväska+min grymt stora cheerleading ryggsäck :) Har packat alla (tror jag) kläder i rullväskan, som nu är full, så imorgon ska jag packa klart med alla andra grejer, som smink, plattång, kamera, rosetter, godis, dator (kanske) osv :)

Sämst bild, tog en till, men den försvann på någon mystiskt sätt..




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback