+Gott nytt år!

GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS! Har haft en helt okej nyår med Melissa och Sara, vi gck först på bio (War Horse, grymt bra film måste jag säga) och sen åkte vi hem och bakade brownies och kollade på TV :) Helt okej :)

2012... Ett år då det kommer hända mycket!

*Flytta tillbaka hem
*Fylla 18
*8 timmar kortare år (hade dock 8 timmar längre 2011 än vanligt...)
*KROGEN!
*Syster gifter sig (igen, men nu med den stora festen också!)
*Resa med min älskade kusin själva någonstans
*Nationals i USA
*Prom
*Jorden går under
*Och massa mer!

Kan nu säga att jag inte har träffat mina föräldrar iår (A)

Hahaha omg, ligger i min säng och ska precis sova nu, och har Bandit med mig för Brian skulle itne sova hemma inatt, så jag tog honom istället. Bandit sover redan, jättegullig är han  :) Han började däremot typ skälla i sömnen... Undrar vad han drömmer om!

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback