+What I miss about sweden

Lösgodis.

Mamma och Pappa.

Min säng.

Mormors makaroner.

Åka buss.

Chips och cola på fredagskvällar.

Svenskt mode.

Skolan.

Svensk skolmat.

Mina underbara vänner.

Måttband.

Spela in program på TV.

Inga chores.

Mitt stora rum.

Min stora garderob.

Svensk mat.

Dill-dip.

Åka tåg.

Shoppingdag i göreborg.

Festa.

Umgås med vem jag vill när jag vill.

Sovmorgon.

Håltimme hos mormor och morfar.

Sluta tidigt.

Inget drama.

Hyra film på sörens.

Milans kebabpizza.

Pitabröd.

Glass med vispgrädde.

Långa nätter med min bästa vän.

Skidresa till Idre.

Regnet mot taket i mitt rum.

TV på rummet.

Nyttig mat.

Någon som lagar mat åt mig.

Någon som vet hur man tvättar kläder utan att förstöra dom.

Helg=LEDIGT istället för Helg=städdags...

Sova ut till iallfall kl.12.

Fika.

Normala kläd-affärer.

Bada bubbelbad.

Levande ljus.

Äta mat vid köksbordet.

Normal musik.

Chill skola.

Studiebidrag.

Svenska el-uttag.

Okomplicerade killar.

Fritidskort.

Bra julklappar.

Människor som kan klä sig snyggt.

TV-maratons.

Julmust.

Köttbullar.

Svensk cheeseburgare.

Prata svenska.

Frihet.

 

 

Ska jag fortsätta?




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback