+Workin' out!

Haha, jag vet att jag typ aldrig gick till gymmet hemma i Sverige (Jag och Josse gick ju tll Pappas jobb några gånger per år typ... Men gick till gymmet ungefär varje idrottslektion också :)), iallafall, jag saknar det så grymt mycket, att bara kunna gå till gymmet när du känner för det! Enda gymmet här är det i skolan, och den är bara öppen under skoltid, så hur gör man då liksom?! Frågade min cheercoach idag om det skulle vara öppet ikväll när vi har frivillig tumbling-practice, men hon sa att det inte kommer vara öppet... FML... Så har börjat köra hemmagym nu iallafall, gör situpts varje kväll, tränar hopp-höjd, kör tyngdlyftning med mina benvikter osv... Kör 20 raka situpts + 20 snea situps varje kväll, 20 upphopp och sedan 20x3 tyngdlyftning på varje arm med 10pound (typ fem kilo tror jag) Gissa om jag börjar känna mig duktig!!!



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback