+Young, wild and free

Wow, kan inte fatta att jag åker till Dallas, Texas imorgon och tävlar Nationals! SÅ SJUUKT! Grymt taggad! Har iallafall packat klart det mesta nu, förutom det jag behöver inatt/imorgon bitti, som smink osv. Kl 8.40 går flyget imorgon bitti. Då är det jag, Ashley, Hailee, Kenzi, Jake, Nick, Tucker, Dalton och Coach Henggeler som åker. vi kommer också mellanlanda i San Fransisco! Tycker det är så coolt! Hoppas jag får en fönsterplats haha ;) Iallafall, vi är andra gruppen som kommer fram, och när den tredje gruppen kommer ska vi direkt till Dallas Convention Center (där tävlingen hålls) för förträning (ja, dom gör det dagen före här) och sedan ska vi tillbaka till hotellet och kanske bada eller något finns pool på taket ;) Ska iallafall dit upp och ta kort på kvällen :) Kommer nog vara grymt ;) Vad jag har hört så ska Taco Bell, Subway och McDonalds finnas inärheten av hotellet, så jag kommer överleva helgen! Brörjar bli ganska nervös nu iallafall... GAH! Om ca 16 timmar kommer jag vara i Dallas, Texas! SHIT! Trodde aldrig att jag skulle få vara med om något sådanthär! Innan jag åkte hoppades jag på att bara få vara med och träna med skolans CheerSquad, nu ska jag helt plötsligt åka och tävla i USA's största tävling (efter worlds då..)! Vet inte om jag kommer ha internet där nere, så ni får följa mig på Facebook i helgen istället! Har ju det i mobilen ;) Nu ska jag lägga ner datorn i väskan, och lite andra grejer :) Så hörs vi antingen i helgen eller på Måndag! Haha, upptäckte också att jag har grym musik på min mp3 nu ;) PILGRIMS, PILGRIMS, GO BIG BLUE!



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback