+Your kladdkaka isn't kladdig enough

Haha, hittade den här sidan i en av våra exchange-facebook-grupper, så sjukt klockren! http://swedishproblems.tumblr.com 

Love it!

 

Iallafall, har inte gjort något alls idag, förutom att kolla film, spela The Sims (Nolifer, I know..) och varit i kyrkan typ... När jag kom till kyrkan imorse sa vi godmorgon till Julie (Som alltid) och hon sa då att hon hade en grej till mig. Blev hyffsat överraska typ. Hon kom då iallafall med en rosa typ lösgodis-påse-liknande grej med godis i, och ett kort! Jag tänkte bara, men det är ju inte min födelsedag?! Öppnade iallafall kortet och det stod "You did great at Nationals, we are all so proud of you! God bless you - New Plymouth Assembly of God Ladies" Haha tyckte det var så himla gulligt! Kenzi fick också en sån, fast i blått tror jag det var :) Så mamma och pappa, nu har jag ännu mer godis!! Mina bilar är slut dock :(

 

Imorgon får vi se vad som händer, ingen skola eftersom det är Martin Luther King day :) Ska försöka övertala Melissa att åka till Ontario och shoppa lite, det kommer vara lite MLK-rea imorgon ju ;) Sen har jag träning mellan 4-7 också... Orkar inte riktigt med det dock...

 



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback