+Fråga!

Bella: Vad ska du göra om 91 days när du kommer hem?
berätta om dina planer med skola, softball, vänner, cherleding, kläder, bows,pojkar/kärlek, jobb osv!
Hur gammal är du? Är du en belieber? kram bella

 

Svar: Jag har planerat gansa mycket till när jag kommer hem, vet ju inte huruvida allt kommer gå, men som ja ghar planerat det nu kommer jag bara vara med familjen första dagen jag kommer hem, och träffa de allra närmaste vännerna. Dagen efter är det nationaldagen, och jag ska försöka träffa vänner, har också planerat in en annan sak också, men kan inte avslöja det för det är hemligt och en överaskning ;) Senare den veckan kommer jag gå till skolan lite då och då för att träffa kompisar, min nya klass osv. softball vet jag inte än, det finns ett lag i Skövde, men vet inte om jag kommer fortsätta eller inte. Vi får se :) cheerleading kommer jag defenitivt fortsätta med, inget snack om saken :) jag har bestämt mig för att göra många shoppingresor i sommar, eftersom jag saknar det så grymt mycket! Även om jag inte kommer köpa så mycket, så kommer det ändå vara kul att bara ta tåget till göteborg med min kusin Jessica och fönstershoppa och fika! Det är något jag saknar extremt mycket! Vi ska också till Idre en vecka och inte bry oss om livet hemma, och bara chilla vid poolen och ta det lugnt :) Bows kommer jag fortsätta göra, kommer ta med mig massa ribbons hem och fortsätta och sälja till lag/individuella personer till tex. camp, tävlingar, uppvisningar, träningar osv :) Killar vet jag inte, kommer ta livet som det kommer, och träffar jag någon så gör jag det, om inte, så ja, då ska jag bara chilla vidare! sommarjobb är ett definitivt! har sökt inom kommunen i tibro, och hoppas jag får det :) Sökte på sommarland också, men eftersom jag inte är hemma tills juni kommer jag inte vara hemma till deras rekrytering... Tyvärr :(

Jag är 17 år, fyller 18 i Oktober :) Och jag är definitivt inte en Belieber :) Hate him, och allt som har att göra med honom :) Finns en enda låt som är okej med honom, och det är Misteltoe :)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback