+Fråga!

Alice:
Två veckor och fyra dagar tills du landar i sverige, hur känns det♥?
 
Svar:
Åååå jag vill inte ens tänka på det!! VILL INTE LÄMNA DETTA! Visst, det ska bli superkul att träffa alla därhemma igen, men jag vill verkligen inte hem! Det är här mitt hjärta är, skulle kunna stanna i Idaho för resten av mitt liv! Jag har varit med om så otroligt mycket det här året, det går inte ens beskriva. Cheerleadingen har ändå varit det absolut bästa, och kommer aldrig glömma mina Grims! Att få vara en del av den här Pilgrim Family är det bästa som någonsin kan hända mig. Om jag hade fått välja nu att få vara tex. i Florida eller Cali istället, alltså inte en chans! Efter allt som har hänt iår, tre Pilgrim-brothers som gått bort, det har visat mig hur mycket människorna här verkligen bryr sig om varandra, bakom allt drama.
 
Things Im going to miss:
 
 



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback