+ Hotell i New York!

Jag och Josse tänkte ta en liten "flytrip" (istället för roadtrip haha) innan min skola börjar i USA, så vi tänkte starta med ett eget soft-landing camp i New York! Som det ser ut nu drar vi dit den 29 juli, och stannar till 2 augusti, då vi flyger vidare mot nästa mål! Igår bokade vi ett hotell på Times Square, jättemysigt fyrstjärnigt mitt i centrum! Hotellet heter Night Hotel Times Square. På kartan där nere ser ni vart det ligger, vårat hotell är inringat i rosa, den röda linjen är 5th avenue, blåa cirkeln är Times Square, gröna stjärnan är Rockefeller center och den
lila pilen är Central Park!  

 
 


» Towa

Åh vad kul att höra. Kände mig inte alls osäker när jag valde mellan de olika organisationerna. Tycker verkligen de gör ett bra jobb! Ja, får hoppas att jag åker då. Skulle vara jättekul om vi träffades! Och spännande att gå college i USA. Är det någon speciell "inriktning" du ska gå om man säger så?? :)

2013-12-16 // 18:55:59

Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback