+accepted!





» Isa

ÅÅÅH! Vad kul att du ska tillbaks till Idaho! :D Jag kommer stalka din blogg massor.

(vi var utbytisar samtidigt, jag var till utah, vet inte om du minns mig.) Men det är så himla coolt att du ska gå på college! Har funderat lite på att göra samma sak men vet inte om jag vågar/har tillräckligt med pengar haha :D

Svar: Haha självklart kommer jag ihåg dig! Hade en kompis på NPHS som var fruktansvärt lik dig! Haha jaa jag är astaggad på att dra tillbaka! Haha klart att du vågar! Har du klarat high school klarar du college :) Du kan ju ta ett två årigt college om det inte känns lika läskigt :) Och pengarna skiter jag iprincip i, får väl ha studielån livet ut om det skulle vara så ;) CSN tar en ganska stor del för mig :) kostar ca 200.000 sek per år, men då har dom räknat med böcker, försäkring och fickpengar bl.a. :) och det går ju ändå att få billigare det mesta :) och CSN tar ca 150.000 per år :)
thecollegekid.blogg.se

2013-11-05 // 01:35:04

Hej Madelen. Så sorry att det tog mig så lång tid att svara på din kommentar om ett bloggbyte (länkning till bloggar). Jag gör gärna det. Vad är nästa steg? :). Är inte så van bloggare haha. Grattis så jättemycket till antagningsbeviset till skolan i Idaho. Så roligt. Kram

2013-11-22 // 06:53:10

Åh vad kul att du ska gå på college, det hade jag också tänkt göra efter mitt utbytesår och gymnasiet :), hur många år ska du gå ? :D

2013-12-15 // 22:31:27

Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback