+Cheer athletics

Idag kom två paket till mig, det första var mina yogapants från Victoria secret och det andra var från Cheer athletics! I det paketet var det en sport-bh (som förövrigt är den officiella träningsbhn för alla level 5 lag i Cheer athletics) och en fiercecats träningstshirt! So in love! 







» Ida

Hej! Jag läste din blogg innan jag åkte till usa just för att du var i Idaho haha. Ja skulle ha vart jättekul att vara där samma år! Jag var i New Plymouth någon gång och kolla på football(:

Svar: Jaa fatta kul det hade varit om du var samma år som mig och Sara! Hoppas du hade det helt underbart ändå :) bodde det några andra svenskar i närheten? :)
thecollegekid.blogg.se

2013-10-01 // 18:31:53

Hej, vad kul att du hittade min blogg :) Och spännande med University i USA, vad ska du plugga? För tillfället har jag inga länkar på min blogg, men jag har faktiskt funderat på att lägga till det och då länkar jag absolut till dig :) Så länge får din blogg ligga bland mina favoriter i webbläsaren istället ;)

Svar: Jag ska läsa business economics som major och fpörmodligxn lägga till interior design somm minor :

thecollegekid.blogg.se

2013-10-03 // 01:15:42

Snyggt!

2013-10-03 // 08:59:38

Snyggt!

2013-10-03 // 08:59:39
» marie

Hej!
Tack för din kommentar, har dock inte varit inne på bloggen så mycket det senaste men det får bli ändring :) Nej men vad roligt, ja världen är bra liten, har ett par vänner i tibro från gymnasietiden! Idaho är ju inte så långt ifrån Washington! Hur länge ska du vara i USA? Javisst kan vi länka varandra, ska försöka komma på igen hur man gör detta men du dyker upp på min länksida asap! Ha en toppenhelg!

Svar: University of Idaho som jag ska läsa på ligger ju precis på gränsen till Washington :) ska läsa business economics, bachelor degree, så fyra år ;) kul, ska lägga in dig så fort jag är inne på datorn nästa gång! :)
thecollegekid.blogg.se

2013-10-03 // 16:28:53

Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback