+For your information

Okej, så en av killarna jag sitter bredvid i min U.S. History class har typ börjat smsa mig och grejer (Kan påpeka att han har en riktig bitch till flickvän också, och dom har dejtat i ett och ett halvt år nu), och när vi var i Dallas började han typ säga att jag var "beautiful as hell" och sånt. Han är också en äkta redneck, med boots, kamouflagefärgad jacka och den där accenten nivet... Iallafall, sen inatt smsade han mig och skrev "Do you hate me?" jag har absolut ingen aning om varför han tror det osv. Sen idag när jag hade svarat skrev han "I don't want to lose you, there is something special about you that I really really like.. Ive been considering to break up with my girlfriend, because I can't stop think about you.." Liksom, jag har pratat med honom i 2 veckor ca... Så, nu vet ni iallafall :)



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback