+Fråga!

Belinda:

Alltså ååh, älskar din blogg! Du har lätt den bästa utbytesbloggen :) Kanske för att du är cheerleader haha! Men jag undrar om du inte kan uppdatera mer om vardagen i USA. Liksom, åker du med till groserystore? Hur är det i skolan? Vad har ni för lunch? Vad gör du efter skolan? Hur går cheerpractise till? Massa sånt vardagsgrejer liksom. :D Hur gör du "hemma"? Vågar man gå och bara ta mat och grejer eller är man försiktig? Sitter du och kollar tv med familjen eller mest på ditt rum? Är så kul att veta sånna grejer också. Hur allt funkar i usa. :D

 

Svar:

Åh, tack kära du!

Ja, visst kan jag göra det! :) Jag åker med och handlar ibland, det beror på ;) Typ om jag har träning eller något annat så kan jag ju inte följa med, men ibland brukar jag och min värdsyster föja med :) Skolan kan jag uppdatera mer om när den börjar igen ;) Och lunch, jag äter oftast inte lunch i skolan, för den är så grymt snuskig, så jag brukar gå till någon av affärerna och köpa hotdog ;) Eller så går vi till pizzerian eller åker hem :) Beror typ på hur min värdsyster gör :) Äter min vsyrra i skolan äter jag hotdog, äter hon inte där så går vi till Garbonzos och äter pizza, men om någon av oss inte har pengar åker vi hem ;)

Cheerpractice är olika från gång till gång :) Ibland kan vi ha en timmes träning efter skolan, där vi tränar dans bara, eller 3 timmar träning på kvällen när vi gör pyramider, ramsor, danser och massor annat :) Ska försöka uppdatera efter träningarna vad vi har gjort ;)

"Hemma" vågar jag gå och ta mat och sånt, jag känner mig som en i familjen, så det är liksom självklart typ :) Brukar inte öppna något oöppnat däremot (Förutom flingor och nudlar haha) för jag vet inte om dom måste ha det till nåågot eller inte :)

Jag brukar oftast kollapå TV med familjen, eftersom jag inte har någon tv på mitt rum ;) Men om det är något jag vill se, så brukar jag gå in i min värdsysters rum och kolla :) På kvällarna brukar jag "gå och lägga mig" tidigt också, så jag har lite tid för mig själv att typ kolla film på datorn och sånt :)

Hoppas du är nöjd med svaret, och jag ska försöka uppdatera mer om vardagen framöver! :)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback