+Fråga!

Amanda:

Din blogg är verkigen grym! Läser den varje dag :) Nu är det så att jag har en liten fråga. Jag skulle väldigt gärna vilja åka som utbytesstudent till USA men det är ju ganska dyrt. Har du något tips på vad man kan göra för att samla ihop så mycket pengar? :)

 

Svar:

Tack så mycket! Roligt att du läser! :)

Jag hade godisförbud fram tills jag åkte, så därifrån fick jag ca 700kr från mina föräldrar. Dessutom sparade jag ju pengar som jag inte la på godis! 

Jag sommarjobbade också, och sparade alla de pengarna till USA, det var ca 4000kr. Sålde också massa saker, tex. min hästgrejer som jag inte behövde längre, så där kom pengar in också :) Du kan också skaffa ett deltidsjobb, och jobba helger/kvällar i någon mataffär eller något :)

Jag gjorde också så att så fort jag hade kontanter växlade jag in dem till Dollar så kunde jag inte använda dom i Sverige iallafall ;)

Kram!

 



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback