+Frågor!

Haha upptäckte att jag hade fått massa frågor jag inte har svarat på än, så här kommer lite svar osv!

 

Linnea om Graduation:
hey darling! how tall is Dave? if you don't know, would you mind ask him? hugs & kisses

 

Svar:

haha ovanlig fråga, får man fråga varför du undrar? :) Han är iallafall 5,10, så cirka 175 cm :)


Ella om Graduation:
Hej du. Jag var på RM igår, jag såg ditt gamla lag när de körde programmet och dem har ju utvecklas väldigt mycket. Min fråga är hur du ska göra med cheerleadingen när du kommer tillbaka till sverige? ska du börja i nybörjarlaget? Eller har du utvecklas lika mycket som dom? Eller är du bättre än dom? Eller ska du sluta cheerleading?

 

Svar:

Alltså jag ska väl fortsätta antar jag, cheerleading är verkligen mitt liv :) Haha vet ju inte riktigt hur mycket dom har utvecklats och så jämfört med mig, eftersom allt är på en helt annan nivå här. Dom kanske har utveckalts enormt inom nybörjar grejer, medan jag här har utvecklats enormt inom avancerat. Här är det ju inte direkt några onelegged halfs med dip down, utan libs med dubble down osv. Verkligen helt annan nivå. Att tävla DM i Sverige i kategorin Senior Nybörjare är verkligen ingenting jämfört med att tävla Nationals här på nivån Advanced Coed High School :)

 

Montec om Graduation:
varför var inte du med din promdate?? blev det något efter prom??

 

Svar: I didn't graduate, så jag fick inte gå osv ;) Vi är bara bra vänner, och inget mer än så :)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback