+Long time, no see

Haha har inte direkt hänt något här på sista tiden, har bara tränat en massa typ... Nationals närmar sig med stormsteg, det är bara en vecka kvar nu! Och vi har bara två träningar kvar!!!!

Igår var vi på utbytesgrej med min arearep och massa andra utbytesstudenter i Boise och åkte skridskor! Haha jag och Melissa hade huur kul som helst! Fick inte träffa några andra utbytesstudenter dock, för vi var tvugna att åka hem en halvtimme tidigare eftersom Melissa var tvungen att jobba, och dom mötte alla på slutet... Så himla ovärt...

Vägde upp det idag istället med att gå på Basketball match i Fruitland och träffa Sara! Haha så härigt att snacka svenska igen :) Bjöd in henne att följa med mig och Melissa och shoppa i Nampa imorgon också :) Vi ska nog gå på bio också, The Smurfs i 3D! Och vi ska äta Frozen Yoghurt! My life rock lol ;) Iallafall, efter matchen åkte jag, Melissa och Brian till Walmart, Jolts&Juice, Dairy Queen och Rue21 :) Köpte mig två nya tröjor på Rue, så sjukt söta är dom båda! Tar kanske kort imorgon eller något :)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback