+New stuff

Har inte uppdaterat på ett par dagar, men det är för att inget har hänt.. Haha där ljög jag nog lite.. Igår hade jag träning mellan 8 och 10 på morgonen, och vi fick så grymt mycket gjort så våran coach bestämde sig för att vi fick 4 dagar ledigt istället för 3 ;) Så ingen träning idag (fredag). Efter träningen igår skulle jag egentligen åkt med So-Jung till Boise och fixa dokument och grejer, men sen var hon tvungen att åka med sin Arearep istället så jag kunde inte åka med :( Åkte hem och grejade lite istället, jag och Melissa åkte med min värdmamma för att köpa lite grejer i affären, typ världens minsta affär :) Haha, vi började jävlas lite med henne, så ví smög ut ur affären och gick till Garbonzos och beställde 3 lunchspecial :) Sen ringde Lisa och undrade vart vi tog vägen, så vi sa att vi var där och att vi köpte mat till henne ;) Jättekul sen att reta henne för att hon inte ens kunde holla koll på två 17åringar i världens minsta affär ;)

 Sen väl hemma igen kom Jule (tysk) och hennes värdbror och hämtade upp mig så åkte vi til So-Jung för avskedsfest :) Kommer verkligen sakna henne när hon åker hem på Onsdag! :'( Vi hade jättetrevligt iallafall, pizza och grejer :) Många trevliga människor också, som Jake Cleverley, Emily something something, Kaylee White, Megan, Totsie, Kaylee Cooper och några andra :) Vi kollade på the House Bunny, sen var jag och Jule tvugna att åka hem :( Har inga bilder tyvärr :( Melissa kom och hämtade oss, så vi åkte och lämnade av Jule hemma hos henne (hon bor typ i Fruitland, 10 min härifrån) och så såg vi en polisbil och blev nyfikna och körde efter den. Sen såg vi att det var en bilolycka, så vi vände om för om polisen hade omdirigerat oss hade vi åkt vilse där ute... Haha :)

När vi kom hem igen kollade vi på film med min vpappa :)

Sen idag har jag inte gjort ett skit! Var och mötte en av mina coacher bara som hade min cheerväska :) Tack mormor och morfar för den! Eftersom jag inte orkar slå in den, så ger jag den till mig själv nu istället ;) Eftersom klockan är över tolv när jag skriver nu :) Så tidig julaftonpresent! Sen har vi bara kollat på tv typ :)

Har ocksä läst ganska mycket i min bok L.A. Candy, sjukt grym är den!




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback