+Övergiven av utbytisar!

I helgen har jag bara varit hemma... I Lördags gjorde Melissa, min värdsyster, the ACT test (typ högskoleprovet, för College) så hon var inte hemma hela lördag morgon/förmiddag. Dessutom var det basketmatch borta, så de andra i familjen åkte och kollade på den eftersom Brian spelar (min värdbror). Jag var hemma själv, och egentligen skulle Olga och So-Jung (utbytesstudenter från Ryssland och Sydkorea) komma hit men dom behövde åka och shoppa istället, så frågade dom om jag ville följa med, men jag sa att jag inte kunde för jag väntade på att Melissa skulle komma hem så hon kunde färga mitt hår. Iallafall så kom Melissa hem, vi färgade min utväxt, som blev orange... Ehe... Åkte till Pioneer och köpte mer hårfärg och bestämde oss för att vänta tills idag istället. Så vi gjorde inget mer den dagen :)

Sen idag var det kyrkan på morgonen, inget speciellt med den. Gick hem och juldekorerade huset, julgranen är uppe och pyntad och massa grejer! Ska ta kort på julgranen imorgon ;) För jag glömde ta kort på den, och dessutom glömde jag min kamera i köket... Sen färgade vi om mitt hår igen, och den här gången blev det grått istället! Fattar itne varför det inte går för! Så fick typ panik, och så säger mina värdpäron att dom har "professionell hårfärgning" här hemma som är blond, så färgade det än en gång, så nu är det platinablont och helt dött och torrt typ. Ska gå upp tidigt imorgon bitti och tvätta det med grymt mycket balsam, för vi har lagfoto imorgon med cheerleadingen igen, så vill ju se bra ut!

Och nu ska jag sova, inga bilder den här gången tyvärr :) Godnatt!

 



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback