+PAKEEET!

Tror jag har världens bästa vän! Fick Josses julklapp idag, Geisha, Svenska, hemmagjorda pepparkakor, Plopp, Bilar, och ett kort! GAH I LUUV U JOSSE! Ni kan ju gissa vem som kommer ta med sig godis i helgen iallafall ;)

Dessutom kom det tre andra paket, med saker jag beställt :) Första Harry Potter spelet (PC) (hihi), ett par cheerstrumpor med navy-blå megafon på och Brian JR's NCAA 2011 Football PS3 spel ;)

Haha jag gillar hur min kisse alltid sover på min toffel nuförtiden... Sängen är nog för varm för henne.. Men ibörjan på kvällen börjar hon alltid komma upp och ligga på mitt bröst så jag inte ser datorn, och så myser vi lite, och hon spinner och är allmänt skitmysig, sen totaldissar hon mig och hennes säng som ajg har gjort här (hennes favoritfilt nere i ena hörnet av sängen) och går alltid antingen upp i fönstret, ner och lägger sig på en toffel eller vill ut... Weird cat...

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback