+Stooorm

Ska sova vilken minut som helst nu... Tänkte typ bara nämna att det är "storm" på väg, och att det ska snöa upp till 10 inches inatt... Mina värdsyskon freakar ut typ, dom är liksom "OMG ITS SOOOO MUCH SNOW!" Jag: ja, heeeela 22cm... Om det blir 10" blir det definitivt Snowday också, så jag hoppas faktist att det kommer mycket snö inatt! Vore inte helt fel med ledigt! :) Dessutom har vi lite advantage också eftersom min värdmamma jobbar på Middle School och får veta tidigare än alla andra :) Pretty Sweet ;)

 

Sen tänkte jag också säga en sak jag glömde i måndags/igår. Vi gjorde en Liberty med Krystal på träningen i Måndags! Sjukt grymt! Lite kul var det dock, när våran coach satte ihop stuntgrupper. Hon satte mig, Aide, Navi, CJ och Krystal tillsammans. Krystal är flyer såklart, och sen sa hon bara att vi fick fixa ihop vem som skulle ha vilken position. Jag, Navi och CJ är alla tre backspotar, och Aide skulle antingen vara Bas eller Frontspot. Så jag tänkte typ, men jag kan ju vara frontspot då. Tills Mrs. Henggeler sa "Madelen, you are backspotting, and the other ones can choose".

Sen testade vi på en pyramid också, som innebar partnerstunt i mitten och 2 fulls på sidorna. Jag körde backspot på en av the Fulls då, med Emma som flyer och Allanna och Kenzi som baser. Av någon anledning har de inte kunnat sätta sin Lib med deras vanliga backspot Tucker, så sen när vi gjorde våran full tyckte Emma att jag lyfte så mycket, så hon sa "Hey, maybe we can do a lib with Madelen instead!", och så började dom typ bråka om mig... Haha...

Vi hann aldrig testa den Libben dock..

 

Men nu ska jag sooova, puss!



Cryptocurrency rates are breaking records, which means you have the opportunity to make money on cryptocurrencies. Join our system and start making money with us. Go to system: https://tinyurl.com/ye3t6b47

2021-10-24 // 18:29:59

Cryptocurrency rates are breaking records, which means you have the opportunity to make money on cryptocurrencies. Join our system and start making money with us. Go to system: https://tinyurl.com/yhce7pwv

2021-10-25 // 22:16:08
» Orada

Hi, this is Anna. I am sending you my intimate photos as I promised. https://tinyurl.com/y6so99bf

2022-01-11 // 00:59:13

Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback