+Words of a lovesong

Så igår (tror jag?) väntade ett paket på mig när jag kom hem! Undrade lite vad det var, eftersom jag inte väntade på något... Visade sig vara min DVD från Nationals! Alla avancerade lag samlade på en och samma skiva! Happy girl over here! :) Sedan gjorde jag en ny rosett också, riktigt nöjd med den :) Ska dock göra en liknande i blått imorgon, så jag kan använda den ;)

Och sen idag, jag har nu signed up för Softball! Skitexcited! Träningar/TryOuts börjar nästa fredag, ni kan ju gissa om jag är hyper! Det är det här jag har väntat på i typ 3 månader nu :) Jag och Melissa åkte till Ontario lite snabbt också, för att kolla på lite grejer på Walmart (=Godis på rea haha:) ) och så stannade vi till på Big 5 också, och jag kollade på softball-saker :) Köpte inget dock, vet ju inte ens vad jag behöver än :) Så min värdmamma ska prata med coachen imorgon och fråga om det är något jag måste köpa innan tryOuts :) Behöver liksom köpa handske, skor, slagträ, och sen massa andra grejer också.. Iallafall, jag är excited som sagt! :D

 

 
 



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback