+ what will the future bring?

Har väl själv nu också förstått att det är rätt rejält dyrt att plugga i USA (typ 200,000kr per år..i 4 år) så har börjat tänka över beslutet lite... Skulle somsagt vara hur kul som helst att gå på University of Idaho, men är det värt att ha 800,000kr i studieskulder när jag är 24? Då kom jag på tanken att, varför inte göra något annat jag gärna vill göra, nämligen dra till Australien! Så varför inte åka dit och tjäna pengar ett år? Så just nu siktar jag på att dra till Sydney och jobba ett år för att bl.a. tänka över hur jag ska göra med skolan osv.
 
 
 


Ja, det är mycket pengar! Ett tips är att ta de första två åren på community college (ungefär en fjärdedel till en tredjedel av vad det kostar på universitet). Hur du än väljer så lycka till :)

Svar: Det är mer skolan jag vill gå på ån college overall, så att gå på community college känns som bortkastade pengar :(
thecollegekid.blogg.se

2014-01-18 // 01:54:03

Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback